Promocja roli konsultanta i zwiększenie liczby aplikacji.

Środkiem do realizacji tych celów było pokazanie dnia z życia konsultanta. Komunikacja opierała się na DNA Sephora i atutach tej pracy, ważnych dla poszczególnych grup docelowych.

W ramach projektu zrealizowaliśmy kilka filmów, zmieniliśmy sposób komunikacji w social media, uatrakcyjniliśmy komunikację na plakatach, zmieniliśmy ogłoszenia rekrutacyjne i zaplanowaliśmy media. Wyniki? Mega zasięg kampanii, zwiększenie zaangażowania w Social Media i wzrost spływu aplikacji w grupach celowych.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
<
>

Strona pracowniaeb.pl wykorzystuje pliki cookies. Umożliwiają one sprawne działanie strony, narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.