Regulamin konkursu („GRA NA EKRANIE”)
- 1 [Organizator]
Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkurs”) jest Pracownia EB spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Piasecznie przy ulicy Słonecznej 105A/60, 05-500 Piaseczno wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 897107, REGON: 388922397, NIP: 1231493598. Kapitał zakładowy: 5000 złotych. (zwana dalej: „Organizatorem”).
- 2 [Uczestnicy Konkursu]
- Uczestnikiem Konkursu (zwanym dalej „Uczestnikiem”) może być wyłącznie osoba fizyczna, mająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Z udziału w Konkursie wykluczeni są pracownicy Organizatora oraz członkowie ich rodzin tj.: wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
- 3 [Zasady Konkursu]
- Udział w Konkursie jest dobrowolny.
- Warunkiem udziału w konkursie jest:
a) spełnienie warunków Uczestnika, określonych §2 [Uczestnicy Konkursu].
b) zapoznanie się z regulaminem Konkursu i akceptacja jego warunków,
c) wyrażenie przez Uczestnika zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w Konkursie,
d) wykonanie jednego z zadań konkursowych, na zasadach opisanych w Załączniku nr 1.
3. Zgoda na przetwarzanie danych w celu udziału w Konkursie może być wyrażona w szczególności poprzez czynny udział Uczestnika w Konkursie i wykonanie zadania konkursowego, potwierdzając tym samym akceptację jego warunków i chęć uczestnictwa.
4. Konkurs trwa od 20 czerwca 2023 w godz. 10:00 – 17:00 i 21 czerwca 2023 w godz. 10:00- 17:00
5. Zadania konkursowe wykonane po terminie trwania Konkursu nie będą brane pod uwagę.
6. Konkurs jest prowadzony na stanowisku Roberta Boscha na targach IT MANAGERS OF TOMORROW organizowanych w Gdyni w dniach 19-21 czerwca 2023 r.
7. Zadaniem konkursowym jest rozwiązanie jednego z zadań konkursowych opisanych w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
8. Uczestnik może jednokrotnie brać udział w Konkursie podczas jego trwania tzn. uczestniczyć jednym zadaniu konkursowym, o których mowa w Załączniku nr 1.
9. Uczestnik biorąc udział w zadaniach Konkursowych potwierdza, że jest świadomy, iż o wygranej nagrodzie nie decyduje przypadek, lecz wiedza lub zręczność Uczestnika.
10. Dane zadanie konkursowe będzie prowadzone do chwili wyczerpania się przewidzianej puli nagród.
11. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika warunków Konkursu określonych w Regulaminie.
- 4 [Nagrody]
- Nagrody w Konkursie zostały opisane w Załączniku Nr 1 przy każdym zadaniu Konkursowym.
- Nagrody za wykonani zadań konkursowych, ze względu na swoją wartość, nie podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych.
- Zwycięzca nie może przenieść praw do odebrania przyznanej nagrody na osoby trzecie.
- Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę lub zamianie na inne produkty.
- Nagrody będą wydawane przez Organizatora na miejscu przeprowadzania Konkursu.
- W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie obywatele Rzeczypospolitej Polskiej lub Strefy Schengen.
- 5 [Reklamacje]
- Uczestnicy Konkursu mają prawo do wniesienia reklamacji dotyczących Konkursu w terminie 14 dni od zakończenia Konkursu.
- Reklamacje w formie pisemnej należy przesłać na adres siedziby Organizatora.
- O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego.
- Reklamacja powinna zawierać dane Uczestnika: imię i nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail oraz powód reklamacji.
- Organizator rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
- Uczestnik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji przez Organizatora pocztą na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.
- 6 [Dane osobowe. RODO.]
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Przetwarzanie danych osobowych Uczestnika odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).
- Przetwarzanie danych Uczestnika odbywa się na podstawie jego dobrowolnej zgody wyrażonej w celu udziału w konkursie oraz w celach rekrutacyjnych
- Organizator w celu udziału w Konkursie przetwarza takie dane Uczestnika, jak jego imię i nazwisko, adres, telefon, mail, język programowania, którym uczestnik się posługuje
- Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych lub wobec ich przekazywania innemu administratorowi danych.
- Uczestnik ma prawo do przenoszenia danych, jeśli przetwarzanie odbywa się w sposób automatyczny, a także do bycia zapomnianym (usunięcia danych), o ile przepisy innych ustaw nie zobowiązują Organizatora do ich archiwizacji przez wskazany okres.
- Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od osoby, której dotyczą.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do celu udziału w Konkursie.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do celów rekrutacyjnych Organizatora lub jego klientów.
- Uczestnik w każdej chwili może zmienić swoją decyzję i cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Taka decyzja oznaczać będzie chęć rezygnacji z udziału w Konkursie. Uczestnik może odwołać zgodę w dowolnym czasie poprzez poinformowanie Organizatora.
- Uczestnik w każdej chwili może zmienić swoją decyzję i cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Taka decyzja oznaczać będzie chęć rezygnacji z udziału w rekrutacjach prowadzonych przez Organizatora lub jego klientów. Uczestnik może odwołać zgodę w dowolnym czasie poprzez poinformowanie Organizatora.
- Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane wyłącznie do czasu odwołania zgody na przetwarzanie danych.
- Organizator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych Uczestników innemu podmiotowi na podstawie umowy, zawartej na podstawie art. 28 RODO, w szczególności dane mogą być powierzane podmiotom świadczącym dla Organizatora usługi w zakresie obsługi i rozliczenia Konkursu, a także utrzymania serwisu informatycznego, w którym są przetwarzane.
- Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (UODO) gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzania o ochronie danych osobowych (RODO), a także aktualnie obowiązujących ustaw o ochronie danych.
- W celu realizacji prawa do kontroli danych, dostępu do treści danych, ich poprawiania, a także innych praw, należy skontaktować się z Organizatorem.
- 7 [Postanowienia końcowe]
- Regulamin dostępny jest na stoisku Robert Bosch na targach Infoshare i pod linkiem [https://pracowniaeb.pl/regulamin_2023/]
- Konkurs nie jest loterią w rozumieniu Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
Załącznik nr 1
Opis zadań konkursowych i zasad uczestnictwa w konkursach
- Na Konkurs składają się zadania konkursowe.
- Każdy uczestnik Konkursu może wziąć udział tylko w jednym zadaniu konkursowym i otrzymać jedną nagrodę właściwą dla danego zadania konkursowego.
- Zadania konkursowe będą następujące:
a) wykreślanka – zadanie konkursowe polega na znalezieniu 10 słów ukrytych na kartce zawierającej zadanie konkursowe. Po znalezieniu wszystkich ukrytych słów, uczestnik przekazuje rozwiązanie konkursowe i otrzymuje w zamian nagrodę rzeczową (karteczki elektrostatyczne lub torbę). Zadanie nie jest ograniczone czasowo.
b) znajdź różnicę – zdanie konkursowe polega na znalezieniu 7 różnic pomiędzy obrazkami przedstawionymi do porównania. Po znalezieniu 7 różnic, uczestnik przekazuje rozwiązanie konkursowe i otrzymuje w zamian drobną nagrodę rzeczową (karteczki elektrostatyczne lub torbę). Zadanie nie jest ograniczone czasowo.
c) basen z kaczkami – zadanie konkursowe polega na wyłowieniu jak największej ilości kaczek z basenu przy pomocy magnetycznej wędki, w czasie 1 minuty. Każda wyłowiona kaczka oznacza przyznanie jednego punktu. Po zakończeniu czasu trwania zadania trwania konkursu wyłowione kaczki zostają policzone i w oparciu o zdobyte punkty zostaną przydzielone nagrody.
Nagrody:
Od 1 do 10 punktów – karteczki elektrostatyczne
Od 11 do 20 punktów – torba
Od 21 do i więcej – nagroda ustalona przez organizatora.
d) gra komputerowa – zadanie konkursowe polega na sterowaniu przy pomocy czujników komputerowych leap motion, futurystycznym samochodem jadącym na ekranie. Celem gry jest omijanie przeszkód w grze i zdobycie jak największej liczby punktów. Każdy z uczestników ma 3 próby na ominięcie przeszkód. Gra w trakcie postępu będzie przyspieszać. Każdy wynik będzie sumowany. Co godzinę najlepszy wynik w danej godzinie zegarowej będzie wygrywać nagrodę rzeczową. Po rozdaniu nagród wyniki zostaną wyzerowane.