Work-life balance?

Pomorskie!

Kampania wizerunkowo-rekrutacyjna przyciągająca specjalistów spoza regionu. Jej celem było wzmocnienie wizerunku Pomorza jako regionu łączącego niezwykłe warunki naturalne i kulturalne z bogatą ofertą zawodową.

 

Kampania miała także aspekt rekrutacyjny. Była adresowana do specjalistów m.in. z IT, finansów i HR, spoza Pomorza.

 

Działania miały cross mediowy charakter – materiałowi wideo towarzyszyły liczne publikacje (m.in. na gazeta.pl i w Gazecie Wyborczej) podkreślające ofertę pracowniczą partnerów projektu.

 

Akcja połączyła we wspólnym celu siedmioro pomorskich pracodawców, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego i Agencję Rozwoju Pomorza. To pierwszy tego typu alians employer brandingowy w Polsce.

Strona pracowniaeb.pl wykorzystuje pliki cookies. Umożliwiają one sprawne działanie strony, narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.