IKEA
Ikea Retail to prawdziwy pionier polskiego employer brandingu, zdobywca wielu nagród i firma, która naprawdę wie, że warto inwestować w EB. Tym bardziej cieszy nas, że także i nam przypadł udział w pracy z takim pracodawcą. Ikea zaprosiła nas do realizacji kampanii w Social Mediach, której celem były: budowa wizerunku pracy w Ikea w grupie studentów i absolwentów kierunków artystycznych oraz wzrost liczby jakościowych CV od tej grupy.
Zaplanowaliśmy do kampanii krótkie, obrazkowe filmiki, oparte o wiele insight’ów, które pochodziły wprost od grupy celowej, którą zbadaliśmy.
Efekty? 2200 CV w 6 dni i nagrody: EB Kreator oraz EB Stars dla najlepszej kampanii w Social Media…
Projekt był ciekawym doświadczeniem, dowiedzieliśmy się z niego między innymi czym są dla architektów „ołtarze” 🙂
Wy też chcecie wiedzieć? zobaczcie sami w filmie.