COTY

Nasza przygoda z COTY zaczęła się w 2019 roku. Zostaliśmy poproszeni o stworzenie strategii działań w social media. Nasz projekt pod hasłem #COTYnato na tyle spodobał się Klientowi, że powierzył nam całość swoich działań w Social Media.

 

Instagram i Facebook COTY to nasza sprawka.
Działania oparte są na trzech filarach:
1. Firmie, jej działalności i produktach
2. Działaniach z obszaru CSR marki
3. Teamach, menadżerach i aktualnych rekrutacjach.
Dla tego projektu zrealizowaliśmy także dwie sesje zdjęciowe z pracownikami.

 

Coraz więcej Kandydatów zgłasza w trakcie procesu rekrutacyjnego, że to właśnie kanały w mediach społecznościowych skłoniły ich do sprawdzenia oferty i aplikowania do COTY. Fajny papierek lakmusowy naszych działań! 🙂

 

Ach, Socjomania w swoim rocznym raporcie o Employer Branding w Polsce wskazała profil COTY jako przykład świetnie prowadzonych działań w social media. Takie to miłe.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
<
>
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
<
>

Strona pracowniaeb.pl wykorzystuje pliki cookies. Umożliwiają one sprawne działanie strony, narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.