COTY
Nasza przygoda z COTY zaczęła się w 2019 roku. Zostaliśmy poproszeni o stworzenie strategii działań w social media. Nasz projekt pod hasłem #COTYnato na tyle spodobał się Klientowi, że powierzył nam całość swoich działań w Social Media.
Instagram i Facebook COTY to nasza sprawka.
Działania oparte są na trzech filarach:
1. Firmie, jej działalności i produktach
2. Działaniach z obszaru CSR marki
3. Teamach, menadżerach i aktualnych rekrutacjach.
Dla tego projektu zrealizowaliśmy także dwie sesje zdjęciowe z pracownikami.
Coraz więcej Kandydatów zgłasza w trakcie procesu rekrutacyjnego, że to właśnie kanały w mediach społecznościowych skłoniły ich do sprawdzenia oferty i aplikowania do COTY. Fajny papierek lakmusowy naszych działań! 🙂
Ach, Socjomania w swoim rocznym raporcie o Employer Branding w Polsce wskazała profil COTY jako przykład świetnie prowadzonych działań w social media. Takie to miłe.