Bosch – #BoschCode
#BoschCode to hasztag, który zna już każdy.
Naszym celem było stworzenie spójnej, autentycznej komunikacji employer brandingowej, z którą zidentyfikuje się Zespół Bosch IT, w którą się zaangażuje i która będzie skuteczna w relacji z kandydatami IT. Obudowanie jej działaniami Employee Experience, ale i najlepszym Candidate Experience.
Stworzyliśmy kreatywną opowieść o zawodach przyszłości i przedstawiliśmy je historiami bohaterów. Każdy ze stworzonych na potrzeby kampanii zawodów odnosił się do realnych efektów pracy i dotyczył aktualnego projektu oraz podkreślał jego przełomowość czy wagę społeczną.
Na podstawie badań przeprowadzonych przed realizacją kampanii, dobraliśmy odpowiednie narzędzia do jej przeprowadzenia, dopasowane do EVP, wypracowanego dla grupy IT klienta.
- Online – postawiliśmy na nośniki, które wskazane zostały przez Pracowników w trakcie procesu badawczego: YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram, Google
- Offline:
- Paczkomaty – wybraliśmy najlepsze lokalizacje dla Łodzi i Warszawy. Kluczowa była dla nas bliskość biur i zasięg (popularność miejsca). IT pracuje hybrydowo.
- Busbacki – najbardziej widoczne z poziomu osób zmotoryzowanych, ale też pieszych.