Nowa strategia i zmiana komunikacji marki pracodawcy.

Najważniejszym wyzwaniem było zminimalizowanie postrzegania firmy jako marki „od mleka”, przede wszystkim dlatego, że Arla nie prowadzi w naszym kraju produkcji. Naszym zadaniem było pokazanie, że gdański oddział firmy to centrum usług dla biznesu (GSS) zatrudniające m.in. specjalistów z obszaru finansów i IT, a nie biotechnologów, czy sprzedawców mleka. Jednym z celów było także przełamanie stereotypów dotyczących pracy w GSS poprzez pokazanie wartości i przewag organizacji, które poznaliśmy w trakcie warsztatów strategicznych.

 

W komunikacji wykorzystaliśmy brand herokrówkę, od lat największy znak rozpoznawczy organizacji.

Wyniki?

  • ogromny zasięg działań,
  • zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy nie tylko na rynku lokalnym ale i w całym kraju,
  • zwiększenie liczby aplikacji.

Kampania została uznana za najlepszą kampanię EB2018 roku w konkursie Siła Przyciągania, organizowanym przez Puls Biznesu.

  • 1
  • 2
  • 3
<
>

Strona pracowniaeb.pl wykorzystuje pliki cookies. Umożliwiają one sprawne działanie strony, narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności. Ustawienia cookies możesz zmienić w preferencjach swojej przeglądarki internetowej.