Nowa strategia i zmiana komunikacji marki pracodawcy.
Najważniejszym wyzwaniem było zminimalizowanie postrzegania firmy jako marki „od mleka”, przede wszystkim dlatego, że Arla nie prowadzi w naszym kraju produkcji. Naszym zadaniem było pokazanie, że gdański oddział firmy to centrum usług dla biznesu (GSS) zatrudniające m.in. specjalistów z obszaru finansów i IT, a nie biotechnologów, czy sprzedawców mleka. Jednym z celów było także przełamanie stereotypów dotyczących pracy w GSS poprzez pokazanie wartości i przewag organizacji, które poznaliśmy w trakcie warsztatów strategicznych.
W komunikacji wykorzystaliśmy brand hero – krówkę, od lat największy znak rozpoznawczy organizacji.
Wyniki?
- ogromny zasięg działań,
- zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy nie tylko na rynku lokalnym ale i w całym kraju,
- zwiększenie liczby aplikacji.
Kampania została uznana za najlepszą kampanię EB w 2018 roku w konkursie Siła Przyciągania, organizowanym przez Puls Biznesu.



