Tapptic Poland

Dobry Hackathon

Tapptic Poland wwweb-assets
opis
Kampania wejściowa belgijskiej firmy Tapptic na rynek polskich pracodawców IT. Kampania wizerunkowo-rekrutacyjna w formie eventu o charakterze prospołecznym dla mobile developerów z Trójmiasta.
cel
Dotarcie do grupy docelowej i prezentacja marki pracodawcy.
idea
#KodujDlaLudzi Społeczny charakter kampanii, której trzonem jest hackathon (maraton programowania). Uczestnicy w trzyosobowych zespołach, projektują aplikację dla dzieci w szpitalach i niesamodzielnych seniorów z wykorzystaniem technologii beacon i NFC.
hackathon website preview
Narzędzia komunikacji
  • Landing Page
  • Facebook event + moderacja
  • Targetowana kampania reklamowa online
  • Content marketing
  • Inicjatywy Geek Girls Carrot/Koduj dla Polski
efekty
  • 40 zgłoszeń
  • 11 zespołów
  • Realizacja zwycięskiego projektu
Asset 1
tapptic hackathon website presentation