Sephora Poland

kampania employer branding

wwweb-assets

opis

Crossmediowa kampania promująca rolę konsultanta w perfumeriach, z wykorzystaniem DNA Sephora w trzech grupach docelowych: Young Digitals, Professionals i Sexy Mums. Efektywna mieszanka content marketingu z kampanią video.

cel

Rekrutacja nowych pracowników do salonów sprzedaży.

idea

Osobny przekaz dla każdej z trzech grup docelowych z wykorzystaniem kluczowego trendu w prezentacji marki pracodawcy, czyli <powiedz, jak będzie wyglądał mój dzień pracy>. Rekomendacja aktualnych pracowników i opis korzyści z pracy z ich perspektywy.

Narzędzia komunikacji

  • Ogłoszenie rekrutacyjne
  • Video
  • Targetowana kampania reklamowa online
  • Kampania video w social media
  • Content marketing

efekty

  • 4 000 000 emisji - zasięg kampanii
  • 7500 Przekierowań na formularz aplikacyjny
  • 3300 Aplikacji

Asset 4