IKEA

social media

wwweb-assets IKEA
opis
Mini serial videopostów na facebooku targetowany na trzy grupy docelowe: architekci wnętrz, graficy użytkowi i visual merch’e. Poprzedzony głęboką analizą konsumpcji internetu, projekt wykorzystał mechanizm rekomendacji i siłę społecznościowych influencerów.
cel
Obsadzenie 50 wakatów w dziale communication & interior design IKEA
idea
Zebranie insight’ów od grupy docelowej komunikacji i zestawienie ich z opiniami aktualnych pracowników. Komunikacja oparta na słowach kluczach zrozumiałych tylko dla grup docelowych, co wyeliminowało problem słabej jakości aplikacji.
message
projektuj marzenia Polaków o ich własnych wyspach
target
architekci wnętrz i dekoratorzy
insight
bolączki pracy architekta freelancera
keywords
ołtarz, vintage-orient-loft-safari, wyspa kuchenna
message
projektuj komunikację przyjemną dla oka
target
graficy użytkowi, projektanci komunikacji wizualnej
insight
idea less is more, chaos komunikacyjny, wykluczenia logiczne/użyteczność
keywords
mydlenie oczu, kłucie w oczy, przyjemność dla oka
message
projektuj nasze sklepy kreatywnie
target
visual merch’e, specjaliści od wystawiennictwa
insight
każdy sklep ikea jest inny, zaawansowany visual dostosowany do rynku
keywords
wystawa sklepowa, półki w supermarketach vs klimatyczne wnętrza
Narzędzia komunikacji
  • Video
  • Landing Page
  • Facebook posts
efekty
  • 173000 obejrzeń video
  • 2200 aplikacji
  • 50 wakatów wypełnionych
nagrody
  • Employer Branding Star 2016 - Najlepsza Kampania w Social Media
  • Employer Branding Star 2016 - Najlepsze Video