GoldenLine

rekrutacja24

Asset 1
wwweb-assets

opis

W ciągu 24 godzin można zdobyć dobrze płatną pracę. Ci, którym się nie udało, w ciągu doby również otrzymają odpowiedź, dlaczego ich oferta odpadła. Dwunastu rekruterów GoldenLine przez całą dobę rekrutowało swoich przyszłych współpracowników.

cel

Zbudowanie od postaw nowego zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż telefoniczną.

Grupa docelowa: pracownicy firm call center

idea

W ciągu 24 godzin komunikujemy o rekrutacji, zbieramy aplikacje i dajemy rzetelny feedback każdemu, kto zgłosi swoją kandydaturę.

narzędzia komunikacji

  • Ogłoszenie rekrutacyjne
  • Targetowana kampania reklamowa online
  • Facebook
  • Prasa

cel

  • 50 000 emisji - zasięg kampanii
  • 153 Aplikacji
  • 4 Zatrudnień

nagrody

  • Employer Branding Star 2016
    Najlepszy Pomysł Kreatywny

  • Magnes 2016 Siła Przyciągania
    Najlepsza Niskobudżetowa Inicjatywa Employer Branding